12.7.14

Pricy vs. budget.

Pricy vs budget


H M jersey crop top/ Isabel Marant mini skirt,  /  Givenchy velcro sneaker,  /  Valentino blue bracelet,  
/ H M jerseop top, / H&M mini shorts, /NIKE black sneaker, /Sole Society leather wrap bracelet.

Hey Guys!
Jeg har lige lavet en lille polyvore til jer! Som overskriften siger en "Pricy vs. Budget" 
Selv synes jeg det er svært at finde de billige alternativer til de dyre items, men jeg tror det er fordi man har et alt for stålsat billede af hvad man leder efter (lad os tage Isabel Marant nederdelen, som eksempel) Man kan ikke finde en der er helt magen til (det kaldes kopiering..) men man kan helt hundrede finde noget der minder om (som shortsene deroppe) 
Eller det er ihvertfald hvad jeg bilder mig selv ind hehe..
Well i hope you like it!
Hugs.

2 kommentarer:

  1. sååå fint et indlæg :)
    - mange tak for din kommentar på bloggen. jeg ville meget gerne følge dig, men kan ikke se at du har bloglovin nogen steder. evt. smid en kommentar på min blog med et link. så jeg kan følge dig :)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet